Podczas procesu składania zamówienia wpisz kod kuponu rabatowego w przeznaczone do tego pole i potwierdź klikając na Zrealizuj. Do Twojego konta zostanie doliczone wartość bonu.
Dostawa zamówienia trwa do 14 dni roboczych. Jest to czas potrzebny na przygotowanie paczki oraz jej dostawę. W przypadku wybrania nagród z kategorii Nagrody 24 H, gwarantujemy wysyłkę w ciągu 24 godzin. W przypadku zamówienia nagrody w kategorii Nagrody 24 H, w piątek do godziny 12.00 gwarantujemy dostarczenie przesyłki w poniedziałek następnego tygodnia.
Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysłanie zamówienia.
Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoją reklamację, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi, bądź przesłanie do nas krótkiego opisu powstania wady e-mailem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
Loyalty Solutions Polska Sp. z o.o.
ul. Grottgera 16/1 60-758 Poznań Infolinia: 61 8250 785