Reklamacje

uszkodzeń obicia powstałych wskutek działania wody,
uszkodzeń mechanicznych powstałych w skutek niewłaściwego użytkowania, przechowywania i przewożenia produktów,
uszkodzeń powstałych wskutek nieprawidłowej konserwacji, zaniedbania lub wypadku.
W razie wykrycia wady lub nieprawidłowego działania produktu, należy skontaktować się ze dystrybutorem (mail) . Dystrybutor zajmie się naprawą lub wymianą wadliwego produktu (części). Naprawy nie przedłużają okresu gwarancyjnego.
Wyciąg z Regulaminu:
1. Towary są objęte roczną gwarancją producenta .
2. Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy, Klient może skorzystać, według swojego wyboru, z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u gwaranta (producenta) oraz z uprawnień przysługujących mu od sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową.
3. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie. Uprawnienie to przysługuje w ciągu 2 (dwóch) lat od daty doręczenia towaru, pod warunkiem zawiadomienia Sklepu o niezgodności w ciągu 2 (dwóch) miesięcy od jej wykrycia.
W takim przypadku Klient powinien odesłać towar przesyłką pocztową ekonomiczną na adres Sklepu:
LS Sp. z o.o. - Dział Zwrotów i Reklamacji
ul. Szelągowska 45A
61-626 Poznań
Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu z opisem reklamacji. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.